luni, 9 mai 2011

Schimbari pe blog

A trecut ceva timp de cand am schimbat ceva pe aici...asa ca am facut urmatoarele:

1.Am schimbat titlul si descrierea blog-ului
2.Am schimbat design-ul, acum, dupa cum vedeti blog-ul arata mult mai ok
3.Am renuntat la anunturile Google...nu sunt mainstream, deci, nu am prea multi cititori, asa ca oricum nu puteam sa castig ceva din asta...
4.Am adaugat un Facebook Like Widget, pentru cei ce apreciaza acest blog
5.Mici modificari in codul HTML
6.Am renuntat la "voteaza in xeo", "voteaza in top66" si orice alt fel de modalitate de vot externa, odata cu adaugarea widget-ului Facebook nu mai vad rostul lor.

Am exclus optiunea de sharing pe Facebook, dintr-o cauza necunoscuta afisa titlul blogului ca fiind "Blogsor\" iar descrierea era doar un link, ma voi interesa sa vad cum pot rezolva asta...

Later Edit:

Am scos optiunea de cautare pe blog momentan, pana vad ce si cum e cu indexarea facuta de google.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu