joi, 19 mai 2011

Schimbari

Dupa cum ati observat am schimbat design-ul blog-ului, am mai eliminat cateva elemente din sidebar (Facebook Widgets, PayPal donate, twitter follow), iar, daca va uitati mai atenti in partea de jos a blog-ului veti vedea o bara de culoare gri cu diverse butoane (Traducere live, Posturi recente - RSS Feed live, buton de tweet, buton de like, un buton pentru abonarea la RSS, unul pentru canalul meu de pe youtube, unul pentru pagina blog-ului de pe Facebook, un buton pentru pagina mea de twitter si un live chat)

Aceasta este bara de aplicatii de la wibiya, o utilitate gratuita foarte facila, as putea spune ca este indispensabila, tinand cont de multitudinea de posibilitati de "customizare" chiar si in forma ei gratuita...

Problemele de ordin HTML au fost rezolvate in mare parte, din pacate nu pot pune in fiecare articol un like button din cauza unor probleme legate de arhitectura blogger.com, mai exact, pot pune un like button, dar acel like button nu imi v-a afisa titlul articolului, adresa spre articol si descrierea cum ar fi normal, ci imi afiseaza titlul blog-ului si adresa principala, asa ca nu are rost...

Printre noile schimbari se numara si una privind sistemul de comentarii - pe timpul zilei comentariile vor fi "la liber", pe timpul noptii vor fi moderate (pentru a descuraja anumite persoane carcotase si pentru a-mi usura mie viata - chiar nu pot sta treaz toata noaptea sa sterg toate porcariile postate), comentariile articolului "Superioristii" vor fi moderate non-stop, fiind un punct de atractie pentru persoanele de genul mai sus mentionat.

Exista momentan o sigura regula in privinta continutului comentariilor: fara reclame! - comentariile cu reclame catre alte site-uri sau blog-uri (fara un motiv) vor fi sterse de pe pagina articolului si marcate ca fiind Spam, daca vreti sa va faceti reclama puteti pune adresa in campul destinat acestui lucru atunci cand postati un comentariu. Bine-inteles, aveti mereu regulile de conduita in cap: fara injurii - fiti respectuosi cu ceilalti utilizatori.

Imi rezerv dreptul de a elimina comentariile cu continut licentios sau defaimatoare si/sau jignitoare la adresa unuia sau mai multora utilizatori ai blogului, promovez bine-inteles exprimarea libera, in limitele bunului simt!

3 comentarii: