marți, 14 iunie 2011

semne de viata

A trecut ceva timp de la ultimul articol scris si stiu ca mi-am incalcat promisiunea in legatura cu tutorialul video Minecraft, probabil din cauza asta am si pierdut multi cititori, imi cer scuze in mod public pentru ca v-am facut sa asteptati si mai cer un ragaz in privinta tutorial-ului...am foarte multe pe cap in ultima vreme, si prea putin timp de pierdut...

pe un alt ton, va anunt ca m-am inscris pe CTRL+A Suceava...
Daca nu stiti deja, CTRL+A Suceava este lista persoanelor din Suceava care au blog si/sau sunt pe Facebook... e o modalitate mult mai usoara de a ne gasi noi intre noi, internatutii suceveni...pentru a va inscrie trebuie sa trimiteti un email pe adresa lor (cititi aici) in care sa specificati datele voastre si sa raspundeti la cateva intrebari, iata cum am raspuns eu.

9 comentarii:

  1. bai, hastro, eu in locul tau as avea grija unde ma afisez cu porecla mea... Chiar mi-as schimba-o fara suparare Astro...dar trebuie sa dispari altfel te punem la pamant si te facem sa lingi mazgalelile de pe peretii blocurilor, una cate una. parazitule.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut, domnule Anonim, s-ar parea ca ne intalnim din nou iar de data asta chiar ai reusit sa iti strici recordul de prostie de data trecuta.

    Am sa fiu scurt si la obiect:
    1. tu nu ai ce sa imi faci mie atat timp cat eu am platit amenzi pentru absolut tot ce am facut.
    2. daca nu ai observat majoritatea "mazgalelilor" au fost acoperite de lucrarile la fatadele blocurilor.
    3. nu mai activez ilegal, tot ce fac este la cerinta, legal, iar toate "mazgalelile" mele acum se afla intr-un numar de caiete.
    4. parazit? pentru ce ma numesti asa? pentru ca am avut curajul sa fac ceva ce tu poate doar ai visat sa faci?

    RăspundețiȘtergere
  3. bai georgica eu nu stiu ce ai in cap dar cand te prind am sa ti-l sparg sa vad ce e acolo. poti sa platesti tu 1000 de amenzi ca tot mi se rupe ce-ai avut ma tu curajul sa faci? sa umbli ca un soarec toata noaptea si sa te pisi pe toti peretii? nu dau nici doi bani pe tine...dispari pana nu te turnam pustiulica...ca de ducem in adancata si iti dam drumu in padure gol...da inainte te tavalim prin urzici...sa vedem ce mai mazgalesti atunci

    RăspundețiȘtergere
  4. O da? dar cine esti tu...si cine sunt eu de dintr-o data am devenit atat de important incat sa iti traiesti viata ca sa te razbuni pe mine? vezi-ti de viata ta, prietene, si n-avea grija, timpul rezolva tot.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu chiar asteptapm tutorialul ala... oh well...

    RăspundețiȘtergere
  6. asta e, trebuie sa il intelegeti si pe el...cat despre domnul "Anonim" si mentalitatea lui nu am ce spune decat ca nu v-a ajunge prea departe...

    RăspundețiȘtergere
  7. te vad zilnic pe minecraft romania - mai faci tutoriale?

    RăspundețiȘtergere
  8. I'll see about it, trebuie sa imi fac timp, job-ul actual nu prea imi permite asta.

    RăspundețiȘtergere
  9. cat despre minecraft Romania...ma indoiesc ca ma vezi zilnic acolo, poate e altcineva cu pseudonim Astro, eu am pseudonimul "theastrodude" si nu intru decat...de doua ori pe saptamana, daca apuc.

    RăspundețiȘtergere