marți, 12 mai 2009

cu valu'

Din curiozitate am aruncat un ochi şi pe blog-urile celor din blogroll(vezi 'Mişto'), de la Elena am aflat de FeedJit, un widget ce arată Traficul Live, adică, mai pe româneşte...arată din ce oraş şi judeţ sunt vizitatorii ce-ţi calcă pragul blog-ului :), îl puteţi lua de aici, mersi Elena :)

LE:
Ca doar curiozitatea e o calitate de a mea, am gasit şi ceva amuzant prin blogosferă şi tot odata tru, nu, nu e vorba de chestii emo, e vorba despre de ce e bine sa bei, şi m-am amuzat atât de tare încât am spus că trebuie neapărat citit şi de alţii, să-şi descreţească şi ei frunţile pentru cateva minute.

2 comentarii:

  1. Well, si eu am gasit widget-ul in alta parte, asa ca nu mie ar trebui sa-mi multumesti. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte misto, mai ales faza cu "de ce e bine sa bei" :D

    RăspundețiȘtergere