miercuri, 9 decembrie 2009

jewel of the list

Mă uitam acu' câteva nopţi în urmă prin lista mea de messenger la avatare/status-uri, aşa cum fac deseori când sunt plictisit
check-check-check..."and then...I got stoned...ba-bing... ba-bang" (quote din filmul The Basketball Diaries)



nuştiu cum, când şi de unde am cules un asemenea specimen, mi se mai întamplă să accept persoane totally
unknown...deşi trebuia să îmi dau demult seama despre ce gen de om si mentalitate este vorba din id...
conţine "barosanul" în el, ding-ding...oh well, hope it will not happen again... oricum acel specimen e demult
în lista de ignore, pe lânga alte 101 persoane la fel de useless ca el...

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. dude... retardatul ala fuge de inteligenta:))) cat de cretin trebuie sa fi sa declari asa ceva intr'un status, pe care il vede o lista intreaga de oameni, deci acel idiot se declara retardat in public:))) damn....some idiots in this days:-j.....

    RăspundețiȘtergere