miercuri, 2 decembrie 2009

penal.

De câteva zile tot primesc mesaje de la diferite persoane ce-mi recomandă să mă uit la un clipuleţ pe http://top100penali.blogspot.com/ pentru că sigur voi recunoaste personaju'.

Prima dată când am intrat, a fost clar doar o altă metodă de 'hackereală' inventată de români, m-am prins din prima, am inchis tab-ul.

Asta vă recomand şi vouă să faceţi, 'filmul' nu e decât un .jpg amărât (click). nu vă faceti iluzii şi în nici un caz nu descărcaţi playerul 'special'. e doar un virus. take care.


el: o cunosti? http://top100penali.blogspot.com/ )
BUZZ!!!
Astro .: :/
Astro .: virus
el: intra ca nu e nici un virus
Astro .: da, sigur, cum spui tu...
el: sa intrii sa imi zici ce parere ai ca sigur recunosti personaju
Astro .: grow up.
Astro .: serios acum
Astro .: top100penali?
Astro .: câtă originalitate..

10 comentarii:

  1. Mereu cu ochii in 4, nu-i aşa?

    RăspundețiȘtergere
  2. "Keep alive the blogger, lol."
    hai ca asta chiar mi-a placut :))

    cat despre site-ul ala...hm, lipsa de ocupatie? doar nu le iese nimic din asta...

    RăspundețiȘtergere
  3. cate mesaje de genul am primit in ultiam vreme...am crezut ca si tu ai luat virusul cand mi-ai spus sa citesc =))

    RăspundețiȘtergere
  4. este trist sa vezi pe ce se axeaza din ce in ce mai multi romani...inloc sa faca ceva bun, util, prefera sa faca prostii de genul...

    RăspundețiȘtergere
  5. niste idioti fara ocupatie.

    RăspundețiȘtergere