marți, 10 mai 2011

Minecraft: Redstone



Redstone ore - minereul de piatra rosie se gaseste destul de greu si la adancimi destul de mari, prin exploatarea (saparea, spargerea) acestui minereu se pot obtine intre 4-5 bucati de Redstone dust, sau, praf de piatra rosie...




Redstone dust - praful de piatra rosie este foarte util in procesul de creare a circuitelor electrice denumite si Redstone wire - fir de praf de piatra rosie (stiu, suna aiurea in romana, dar asta e...)



Cu ajutorul firelor de praf rosu se pot transmite impulsuri electrice catre unul sau mai multe obiecte, spre exemplu, puteti deschide o usa de la distanta prin simpla trasare a unui fir de praf rosu intre usa si un buton sau maner, iata aici un exemplu a ceea ce va spuneam mai sus, gasit pe internet :)


Daca v-am starnit curiozitatea va invit sa vizionati acest clip, sunt prezentate mai multe modalitati de folosire a prafului rosu :)

Iata ce au reusit sa faca alti jucatori cu ajutorul prafului rosu:

Melodii:
Portal - Still Alive (melodia de la sfarsitul jocului Portal, pentru cunoscatori, recreata cu sute de noteblocks)
Queen - Bohemian Rhapsody(aici sigur s-au folosit mii de noteblocks)

Capcane:
Gravity trap
Room trap

si multe altele

5 comentarii:

  1. Salut! Am gasit si eu dar nu stiu la ce sa le folosesc.... Am mai gasit si unele albastre, cred ca sunt cristale, am intrat in pestera de la monstrii foarte in jos. La ce se foloseste?

    RăspundețiȘtergere
  2. @LaurentiuD: presupun ca spui de lapis lazuli, lapis lazuli se foloseste pentru a colora lana alba albastru :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Astro ajutama! Cum fac permissions bukkit? Daca se poate un id de mess...Ar fi perfect!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am ramas abonat la comentarii si am primit pe mail commul tau @Gaby si te ajut eu :) De cand am postat ultimul comentariu am invatat multe, foarte multe, am facut la mecanisme din redstone de nu am mai putut, am facut castele, case, joc pe Hardcore uneori, dar de multe ori pe Survival dif Hard.

    Am avut si un server de bukkit, dar nu il mai folosesc ca nu prea mai intra lume pe el.
    Ca sa faci permisiuni trebuie sa instalezi pluginul Essentials Group Manager (iti recomand sa instalezi toate essentialurile, le gasesti pe siteul de la Bukkit)
    Apoi folosesti comanda / ca sa muti pe cineva la un grup, ex: moderator, builder, member, owner, sau poti sa ti le faci singur si sa alegi si perminiunile. Ti-am dat si un link care sa te ajute la comenzi :)
    http://wiki.ess3.net/wiki/Group_Manager/Commands

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum as putea face un server multyplayer ca sa joc cu prietenii? Mailul meu este alex.serediuc1@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere