joi, 19 mai 2011

Revizie fortata


  s-a rezolvat - cititi aici
Astazi, blogul v-a fi trecut printr-o serie de schimbari minore majore de design, voi revizui tot codul HTML pentru a gasi unele erori care imi afecteaza widget-ul Facebook (probabil ati observat ca afiseaza uneori profilele de doua/trei ori) si voi adauga elemente noi, pe care le voi prezenta pe scurt, intr-un articol dupa terminarea reviziei.


Pana atunci sistemul de "reactii" a fost dezactivat iar comentariile sunt moderate, adica puteti comenta insa comentariile vor aparea doar dupa ce vor fi aprobate, ca pe vremuri. nu va impacientati!


Voi face tot posibilul sa lucrez printre picaturi si la partea a doua a ghidului Minecraft ...dar nu promit nimic! :)




  • (08:30 AM) am finalizat design-ul, sunt multumit de rezultat.
  • (10:45 AM) m-am chinuit in ultimele 2 ore sa rezolv anumite probleme (nu apare titlul articolului, nici continutul) cu butoanele de like pentru articolele individuale si nu am gasit nici o rezolvare, dar am gasit un raspuns...e o problema blogger, hm...eu aseara am copiat tot continutul acestui blog pe wordpress ca o masura de precautie in cazul unei suspendari din cauza articolului "Superioristii"...ceea ce nu imi convine la Wordpress este sistemul de templating, la partea aceasta blogger dandu-i clasa...mai ales cu ultimele inbunatatiri. ZOMG cate template-uri are wordpress, dar si ce complex e, o sa imi ia un an o saptamana sa-l invat! 
  • (11:10 - 14:50) Power nap :>





    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu