sâmbătă, 15 septembrie 2012

Schimbari si noutati

A trecut ceva timp de la ultimul meu articol despre Minecraft, dar asta nu inseamna ca am abandonat subiectul...doar ca nu prea am avut timpul sau inspiratia necesare pentru a scrie alte noi articole, sau, de a le duce pana la capat...tolba mi-e plina de articole neterminate, iar majoritatea trebuiesc re-scrise, fiindca din momentul conceperii lor, multe s-au schimbat. De indata ce am timp si imi recapat inspiratia necesara scrierii unui nou articol Minecraft, o voi face :)

 Ca schimbare, am introdus cateva butoane ce duc spre profilele mele de pe varii retele sociale si nu numai, pentru cei ce vor sa ma cunoasca mai bine, sau vor sa imi transmita ceva in privat...

 Am adaugat si o pagina cu Live Chat, in bara de sub logo, multumirile merg catre echipa LiveFyre, pentru un chatting system excelent. Pentru a lasa un mesaj aveti la dispozitie doua optiuni, fie va autentificati cu profilul personal de Facebook, LiveFyre, OpenID sau Google+, fie, daca doriti sa va pastrati anonimatul, furnizati doar un nume si o adresa de mail valida.

Chat-ul a fost schimbat cu unul oferit de site-ul Chatroll, pentru a comunica prin intermediul lui, trebuie sa va autentificati cu un cont Facebook, Twitter sau Chatroll. Regula participarii la discutii pe pagina Live Chat (si nu numai, valabila si pentru comentariile lasate la articole) este una si simpla: Cei 7 ani de acasa, cine nu-i are, pleaca.

 Recent am observat ca unele dintre jocurile de pe Facebook, recomandate de mine intr-un articol anterior au tendinta de a cam sacai persoanele din lista mea de prieteni, astfel, le-am "taitat macaroana" prin limitarea vizibilitatii notificarilor, in asa fel incat sa imi apara doar mie, si nu tuturor. Aflati cum in urmatorul clip - recomand vizionarea in fullscreen, la rezolutia de 720p


"Sa scrii un articol pe blog cand nu esti deloc inspirat e ca si cum ai alerga intr-un maraton cu picioarele luxate..."

4 comentarii: