sâmbătă, 16 august 2008

Bukowina Motor Club Ed. II

Ieri (15 August a.c.) s-a dat drumul la Bukowina Motor Club Ed. II, de data asta în Rădăuţi (lucky me), am fost primit cu votca la intrare şi un călduros "Bun Venit" (again lucky me), am ajus în faţa scenei ca să-l aud şi să-l văd pe legendarul Vali Răcila sau cum îi place să i-se spună "Sir Blues", domnul Blues mi-a încântat urechile cu nişte melodii superbe, a fost drăguţ, amabil şi a comunicat cu publicul pe parcursul repertoriului, după câteva melodii a sosit timpul să ne despărţim de stimatul Domn Blues, acesta şi-a luat cele 3 nu ştiu cum se numesc exact...sunt nişte chitări, dar mai mici şi mai interesante, fiecare cu istoria sa, ştiută de către nimeni altul decât domnul Blues, au sosit pe şcenă cei de la Piatra, iar după numeroase acordări au început să cânte, au cântat nişte melodii foarte bune, mai-mai că lăcrimam că nu puteam sa ma duc şi eu să headbang-uiesc, dintre toate mi-a plăcut cel mai mult mi-a plăcut melodia "Ape Adânci", iar de la Sir Blues mi-a plăcut acea melodie care avea versurile "If you got no Money, you will loose your honey" şi mai era o melodie de dragoste a căror versuri le-am uitat...după ce au terminat de cântat cei de la Piatra am plecat să mănânc ceva, împreună cu tatăl meu, mi s-a parut cam ciudat ca un frigărui şi o porţie de hamsi să coste 22 lei, iar berea a fost 2.5 lei, cam scump pentru 330ml de bere...dar eh, a contat că am fost acolo, după ce am terminat de mâncat ne-am întors la scenă, Corbus Albus işi făceau prezenţa, o trupă modestă din Moldova care cântă Alt.Rock, dar au ei un stil aparte, al lor, ciudat că au ales să cânte în Engleză, dar n-a sunat rău, melodiile au fost rapide şi alerte, fiecare terminându-se subit, lăsându-i pe toţi cu un 'uau' pe faţă, după vre-o 4 melodii se făcuse ora 1 şi sosise timpul să plecăm şi noi acasa, asta nu înainte să aruncăm un ochi şi la motocicletele de acolo :), eh...şi mâine (defapt azi) va fi o zi (de concert), per total a fost ok, au fost unele probleme cu iluminarea şi sonorizarea, că doar deh...oh well, am făcut câteva poze(din cauza bateriilor descărcate), pe care le puteţi vizualiza aici, voi mai face şi azi poze, dar acum a sosit timpul să ma culc şi eu (:.

6 comentarii:

  1. A fost SUPER, si va mai fi! Auzi, dude, cand apari azi sa ma suni, trebuie sa iti fac o cinste :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Hails!
    Sir Blues mi-a placut si mie foarte mult si mi-a parut destul de rau ca a trebuit sa plece

    RăspundețiȘtergere
  3. azi o sa fie bucovina, truda si shadowsong, yey!

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte ok a fost in seara 1, acum ramane de vazut cum va fi in seara 2

    RăspundețiȘtergere