luni, 11 august 2008

"W." un film de Oliver Stone

Astăzi întâmplător am dat peste un trailer la un film de Oliver Stone... "W.", acel dubluve mi-a stârnit curiozitatea din primele secunde, aşa că am dat click şi m-am uitat la trailer, la început nu-mi dădusem seama ce şi cum, până auzisem "Who do you think you are? A Kennedy? You're a Bush. Act like one." şi imediat faţa unui actor ce seamănă cu bush, atunci totul se legase...titlul, regizorul şi producţiile anterioare.

anyway, aici puteţi vizualiza şi voi trailerul.

Eu unul aştept filmul cu braţele deschise...

Ce am mai văzut interesant pe Yotube azi?

/Gaming
Crysis Mass Physics
Crayon Physics Deluxe

/Funny
Best of Youtube Funny Videos
penibilităţi din seria Megastar

/Rather Interesting
Zero Gravity

De altfel, prin perindările mele destul de frecvente pe youtube am dat peste urmatorul tip numit Michael Wesch, care are un canal pe youtube plin de lucruri foarte interesante şi impresionante făcute de el...

Here you go, vă recomand "The Machine is us/ing us", "A vision of Students today", "An anthropological Introduction to Youtube"...şi restul!

Vizionare plăcută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu