duminică, 10 august 2008

Downplazza.com, asa modalitate de publicitate da dom'le.

Bun, în primele rânduri din acest post vreau să spun că sunt unul dintre miile de utilizatorii Talk-Mania, un site pe care se pot găsi sute/mii de resurse şi tutoriale pentru Photoshop & such, tot de acolo am aflat de un side project al celor de la Talk Mania, numit "DownPlazza"


De ce da (dom'le)?
Pentru că oamenii ăştia au gândit bine acest sistem.

Adică?
Simplu, ei îţi oferă ceva resurse din seria "Premium" (pă moca) de pe Talk-Mania în schimbul unor puncte.

Cum faci punctele?
Printr-un link ce ţi se dă odată cu înregistrarea ta pe site.

Publicitate?
Da, 100%, este clar ca odata cu acel link care îl dai lui x-ulescu, x-ulescu v-a intra si v-a observa si el cam ce poate primi, deci îşi v-a face cont şi v-a afla şi de Talk-Mania si celelalte side-projects dintr-un banner (Vezi aici) ce se află chiar pe pagina unde trebuie să vezi cam câte puncte ai strans până acum...deci au deja şi trafic, şi reclama...aşa da.

Dacă tot v-am spus, am să profit de ocazie şi am să vă rog să daţi un click aici ca să îmi mai adaugaţi şi mie un punct, că merit sau nu, voi decideţi, de altfel trageţi cu ochiul pe site, are niste resurse bune, btw, dacă aveţi şi voi cont, sau vă faceţi unul puteţi să lăsaţi linkul de referral aici, la comentarii, baftă.

Un comentariu: