luni, 11 august 2008

Rod (!)

ROD s. v. avantaj, beneficiu, câştig, coborâtor, consecinţă, descendent, efect, folos, generaţie, neam, odraslă, profit, progenitură, repercusiune, rezultat, scoborâtor, seminţie, spiţă, testicul, urmare, urmaş, viţă, vlăstar.


Pe scurt, mica mea campanie de promovare a blog-ului a funcţionat, am postat pe alte blog-uri şi am primit hit-uri de acolo, am făcut un sitemap şi l-am dăruit lui Gogu', mi-am actualizat profilele de pe unele forumuri în aşa fel încat pe fiecare forum în semnătura mea să fie o legătură către blog, şi am folosit clasica metoda cu statusul albastru de messenger... toate au funcţionat, punct ochit şi punct lovit pot spune, după săptămâni de "0 visitors" (lenea e cucoană mare), în sfârşit am acaparat şi eu atenţia unora.

În graficul mai sus anexat se arată urmatoarele date : Duminică au fost 8 vizitatori unici dintre care 4 s-au mai întors să mai arunce o privire, iar blog-ul a fost răsfoit de 37 de ori. Luni lucrurile stau mai bine: Au fost 16 vizitatori unici, dintre care 9 s-au întors şi au răsfoit blog-ul de 49 de ori.


Returning Visitors - Based purely on a cookie, if this person is returning to your website for another visit an hour or more later

Unique Visitor - Based purely on a cookie, this is the total of the returning visitors and first time visitors - all your visitors.



ROD!

...acum singura problemă este să vă fac să vorbiţi.

Un comentariu: